Dobierz narzędzia i kanały komunikacji

Należy określić listę narzędzi i metody dotarcia do odbiorców / uczestników. Lista ta powinna być na tyle szeroka, aby pozwalała na skuteczną komunikację ze wszystkimi wskazanymi grupami docelowymi. Może ona obejmować m.in. kampanie informacyjne (prasowa, radiowa, telewizyjna – jeśli np. funkcjonuje lokalna telewizja), materiały informacyjne i promocyjne – w formie drukowanej i elektronicznej, seminaria, konferencje, spotkania informacyjno-konsultacyjne, imprezy masowe. Przy opracowywaniu narzędzi i sposobu dotarcia do odbiorców należy uwzględnić wnioski płynące z przeprowadzonej diagnozy oraz powinno się zadbać o niwelację zidentyfikowanych i potencjalnych barier. Wśród kanałów dystrybucyjnych warto uwzględnić lokalne media, portale internetowe, media społecznościowe i aplikacje mobilne, korespondencję pocztową oraz pocztę elektroniczną, kontakt bezpośredni z potencjalnymi uczestnikami / odbiorcami. Plan komunikacji powinien określać, które ze wskazanych narzędzi i metod dotarcia zostaną zastosowane na poszczególnych etapach i do których grup docelowych zostaną skierowane.

Pokaż całą ścieżkę
Dalej
Powiązane Baza Wiedzy (1)
Powiązane Ścieżki działania (0)
Powiązane Dobre Praktyki (0)
Powiązane Narzędzia (0)
Powiązane Akty Prawne (0)
Powiązane Centra Kompetencji ds. Rewitalizacji w Narodowym Instytucie Dziedzictwa (0)
Powiązane Publikacje (0)