Podręcznik dobrych praktyk zarządzania markami turystycznymi

Przewiń w dół

Podręcznik dobrych praktyk zarządzania markami turystycznymi

Jak stworzyć znaną markę turystyczną, profesjonalnie nią zarządzać i przyciągać turystów? Jak to robi Londyn, Wiedeń, austriacki Tirol, Valais w Szwajcarii, szkockie The Malt Whisky Trail, czy szwedzkie Skåne? W „Podręczniku dobrych praktyk w zakresie zarządzania terytorialnymi markami turystycznymi” znajdziesz blisko 100 przykładów zarządzania najbardziej znanymi markami turystycznymi, ich organizacji prawnej, zakresu kompetencji czy sposobów finansowania.

Plik do pobrania w pdf tutaj.

Podręcznik dobrych praktyk zarządzania markami turystycznymi
Realizacja: Synergia Sp. z o.o. Lublin
Zespół: Michał Basiński, Katarzyna Kuźma, Piotr Lutek, Ewelina Ostrowska, Justyna Tucka.
Opracowanie graficzne i skład: Artur Żuchowski – Don Brando