Kampania społeczna „Krajobraz mojego miasta”

Przewiń w dół
Opublikowano:

Kampania społeczna „Krajobraz mojego miasta”

Przestrzeń publiczna polskich miast od wielu lat zmaga się z chaosem reklam, w celu zwrócenia uwagi na ten problem władzom samorządowym Narodowy Instytut Dziedzictwa na zlecenie Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego przygotował specjalny film pt. „Krajobraz mojego miasta”. Film powstał z inicjatywy prof. Magdaleny Gawin, Generalnej Konserwator Zabytków i Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego. 

Produkcja w krótki i przystępny sposób pokazuje, jak ogromny wpływ na postrzeganie przez ludzi najbliższego otoczenia mają wszechobecne reklamy, różnokolorowe, niewspółgrające ze sobą fasady budynków czy pozbawione zieleni betonowe place.

Tematyka filmu idealnie wpisuje się w tegoroczne hasło EDD „Krajobraz dziedzictwa-dziedzictwo krajobrazu i może stanowić źródło inspiracji do przygotowania wydarzeń.  Obraz jest dostępny na kanale Narodowego Instytutu Dziedzictwa na Youtube i można go zobaczyć TUTAJ. Zapraszamy do obejrzenia.